Exerciții yoga pentru față

pixabay bunCu siguranță îți dorești un ten frumos și sănătos. Dacă ai o dietă echilibrată, bei zilnic minim 1,5 litri de apă și folosești cremă hidratantă, e perfect. Dar știi că poți face mai mult pentru tenul tău? Exerciții faciale! Exercițiile de yoga pentru față sunt excelente pentru a scăpa de ridurile fine din jurul ochilor, nasului și a gurii, dar și pentru a obține o stare generală de bine.
Pentru a obține rezultatele dorite este nevoie de câteva luni de exerciții zilnice, dar încă din primele zile te vei simți mai relaxată și binedispusă deoarece vei scăpa de tensiunea acumulată în corp.
Prima problemă ce poate fi rezolvată cu yoga facială este cea a liniilor de expresie. Ele sunt cauzate de emoțiile pe care le trăim. De fiecare dată când râdem, plângem sau ne încruntăm sprâncenele, mușchii feței acționează. Cu timpul, pielea își pierde abilitatea de a reveni la fermitatea inițială și se formează liniile de expresie.
Impresia de față „lăsată”. Nu vorbim aici de pielea lăsată din cauza vârstei înaintate, ci de primele semne ale acestei probleme. Musculatura feței poate fi îmbunătățită prin intermediul exercițiilor.

  • Reîntinerirea facială și yoga
    Practica yoga ce include exerciții și posturi pentru față și gât este o alternativă la intervențiile chirurgicale. Unele mișcări faciale pot avea un efect intens asupra modului în care ne simțim și arătăm. Ca și în practica yoga obișnuită, yoga pentru față și gât se focusează pe substituirea posturilor dobândite în ani de stres cu posturi ce energizează organismul și oferă o stare de bine.

În loc să apelezi la medicul estetician sau chirurg, încearcă următoarele exerciții pentru a scăpa de senzația că ești mereu încruntată:
1. Încruntă-te timp de 3 secunde, apoi relaxează-te
2. Bucură-te de senzația de relaxare pe care o simți în zona sprâncenelor
3. Pune degetele arătătoare între sprâncene și masează ușor, spre exterior.
4. Încordează-ți încet sprâncenele, dar fără a forma o linie de încruntare. Menține poziția pentru 5 secunde, apoi eliberează.
5. Mișcă degetele deasupra arcadei fiecărei sprâncene, până ajungi la tâmple. Menține pentru 10 secunde, apoi repetă.
6. Simte cum tensiunea acumulată la nivelul frunții dispare. Repetă pașii 4, 5 și 6 de patru sau cinci ori.
Pentru a înțelege mai bine, consultă infograficul – http://res.mindbodygreen.com/img/ftr/TheSereneBrow-850×1350.jpg

Un exercițiu pentru a scăpa de ridurile din jurul ochilor este următorul: deschide larg ochii și concentrează-te asupra unui punct fix timp de 5-10 secunde. Încearcă să nu ridici sprâncenele pentru a nu crea riduri pe frunte. Repetă zilnic exercițiul de patru ori și vei vedea că ridurile fine din jurul ochilor se pot diminua considerabil.

Redu liniile de expresie din jurul gurii și păstrează-ți buzele ferme! Țuguiază-ți buzele ca și cum ai trimite sărutări cuiva. Este foarte important să nu îți arcuiești sprâncenele. Repetă de patru ori, apoi apasă buzele cu două degete.stock-photo-beautiful-young-caucasian-woman-doing-face-yoga-poses-232471234

Menține-ți pomeții fermi! Umple-ți obrajii cu aer, ține buzele strânse și transferă oxigenul dintr-o parte în alta timp de 10-15 secunde. Repetă exercițiul de trei ori.

Îmbunătățește circulația pielii! Deschide larg ochii și gura. Scoate limba spre extremitatea bărbiei cât de mult poți. Menține poziția 10 secunde, relaxează-te, apoi repetă procedeul. Scoaterea limbii ajută la secretarea unui hormon cu efecte antiîmbătrânire.

Sursa:

Exista exercitii yoga pentru fata ce redau tonusul

http://www.mindbodygreen.com/0-17743/rejuvenate-your-skin-with-facial-yoga-infographic.html

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s