Șapte curiozități nutriționale

  • Dacă suferi de migrene ar trebui să eviți ciocolata, citricele, cofeina și brânza.
  • Procesul de transformare a orezului brun în orez alb distruge între 50 – 90% din vitaminele B3 (niacină), B1, B6, mangan, fosfor, fier, precum și toate fibrele alimentare și acizii grași esențiali.
  • Fibrele sunt cunoscute deoarece combat constipația. Dar, pe lângă aceasta, ele reduc nivelul colesterolului, ajută la echilibrarea nivelului de zahăr din sânge și protejează împotriva cancerului de colon.stock-photo-mung-beans-over-wooden-spoon-on-wood-background-94955713
  • Fasolea mung este asemănătoare boabelor de mazăre, dar are o formă ovală, cu învelișul verde intens și miezul de culoare gălbuie. Este bogată în proteine, vitamina C, fier, zinc, potasiu, acid folic, magneziu, mangan, cupru și fosfor. Are un conținut scăzut de grăsimi saturate și nu conține colesterol.
  • Semințele de dovleac constituie o sursă importantă de zinc. Zincul întărește sistemul imunitar și este util în combaterea problemelor de libido.
  • În perioada menstruației, femeile pot dezvolta deficiență de fier. De aceea, este bine să se consume zilnic o porție de verdețuri sau de fasole mung.
  • Coacăzele negre sunt extrem de bogate în vitamina C și conțin și flavonoide ce protejează vasele de sânge și întăresc vederea.

Sursa: http://viataverdeviu.ro/curiozitati-nutritionale/
Sursa foto: shutterstock.com

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s