Mască de față cu argilă de la Farmec

11120933_818259731576886_1156241185_nCred că am încercat zeci de măști de față de la diferite firme, mai scumpe și mai ieftine. Am încercat tot ce se putea și nici una nu mi-a îmbunătățit aspectul tenului. Până când, într-o zi, m-am decis să încerc o mască de față românească. Și așa am ajuns la Napoca – masca de față cu argilă a celor de la Farmec. Am comandat-o de pe site-ul lor, însă nu am avut prea mari pretenții. Mă așteptam la încă o dezamăgire. Dar nu a fost așa. Din contră, a devenit masca de față pe care acum o pot recomanda și altora.

De ce recomand această mască de față?
În primul rând, este indicată pentru toate tipurile de ten, indiferent dacă ai probleme cu sebumul în exces, acneea, iritații, riduri sau alergii.
Masca nu conține parafine, parabeni sau parfum sintetic. Conține argilă specială românească 100% naturală, provenită din Munții Pădurea Craiului.
După cum spun producătorii, este un produs unic pe piață deoarece conține o concentrație foarte mare de argilă – 25%. Argila conține aluminosilicați și peste 20 de minerale, printre care: fier, potasiu, calciu, magneziu, cupru, zinc, titan, cobalt ș.a. Aceste substanțe fac ca argila să aibă o serie de beneficii uimitoare asupra pielii.

         Beneficiile argilei:

  • Regenerează pielea stock-photo-cosmetic-clay-isolated-on-white-243071422
  • Are efect emolient, intens hidratant și de nutrire
  • Combate stresul oxidativ de la nivelul pielii
  • Induce o stare de relaxare și de confort
  • Are efect remineralizant
  • Reîncarcă celulele pielii cu energie, revigorându-le
  • Are o putere antitoxică, adsorbantă și absorbantă. Argila extrage ca un burete excesul de sebum și metaboliții de la nivelul pielii
  • Are proprietăți antiseptice, cicatrizante, anesteziante și calmante

Pe lângă argilă, masca mai conține uleiuri și grăsimi naturale (unt de cacao, soia, jojoba) ce protejează pielea, o hidratează și îi mențin suplețea. Conține aquaxyl, care hidratează în profunzime și combate procesele de îmbătrânire cutanată. Vitamina E asigură protecție împotriva radicalilor liberi.

Masca are în compoziție ulei esențial de lămâie, ceea ce îi conferă un parfum plăcut. Mie îmi place foarte mult, dar știu că unele persoane sunt sensibile la astfel de mirosuri, de aceea am ținut să specific.

stock-photo-wellness-129130049Cum se utilizează masca?
Masca trebuie aplicată cel puțin o dată pe săptămână. Eu o folosesc de 2-3 ori, în funcție de cum am timp. Se lasă să acționeze aproximativ 20 de minute; eu o țin chiar și 25 pentru că îmi place senzația de calmare pe care o oferă. Se îndepărtează cu apă călduță, apoi se tamponează fața cu un prosop din bumbac și se aplică o cremă zilnică de îngrijire.

Ce impresii mi-a lăsat masca?
Încă din timpul aplicării, îmi place că simt mirosul de lămâie. Este un miros plăcut, care îți dă o stare de relaxare.
Masca se întinde foarte bine. Nu este necesară o cantitate mare pentru a acoperi suprafața feței (bineînțeles, evitând zona ochilor).
Când acționează, îmi simt fața relaxată. Pe lânga asta, am o senzație de răcorire la nivelul feței.
Masca nu se strânge și nu crapă. Chiar și atunci când începe să se usuce, pot vorbi, chiar și zâmbi fără să mă chinui. Cu alte măști, întotdeuna întâmpinam problema asta. Trebuia să stau cu fața nemișcată deoarece masca se întărea și nu îmi permitea să fac nici o grimasă.
După ce o îndepărtez, îmi simt fața curată și extrem de catifelată.

De când folosesc masca cu argilă de la Farmec, problemele tenului mi s-au diminuat. Roșeața a dispărut, acneea s-a diminuat, pielea e mai suplă și mai hidratată.

Masca este convenabilă ca și raport cantitate/calitate – preț; 200 ml la 23 RON.

Dacă te interesează, o poți comanda de aici: https://www.farmec.ro/produse/ten/masca-de-fata-cu-argila-200-ml-459.html

Sursa foto: shutterstock.com

                   galerie personală

Lasă un răspuns

