Detoxifierea pielii cu Skin Detox de la Sensilab

Skin Detox este un tratament de detoxifiere creat special pentru piele. Factorii nesănătoși care ne afectează viața și sănătatea au efect direct și asupra pielii noastre – alimentația nesănătoasă, lipsa nutrienților, consumul de alcool, cafea sau țigări, oboseala, stresul. Skin Detox conține ingrediente naturale care curăță pielea, elimină acneea, previn apariția ridurilor și îmbunătățesc capacitatea de regenerare a acesteia. Dacă tenul tău este gras, uscat, ridat sau suferi de acnee, atunci Skin Detox este produsul perfect pentru tine. Pe mine m-a ajutat. Încearcă-l și tu!

M-am abținut o lună să scriu despre acest produs, pentru că am vrut să îl testez și să fiu sigură de rezultate. Acum, când am beneficiat din plin de avantajele lui, vă pot povesti și vouă. Skin Detox sunt niște pastile ce ajută la detoxifierea pielii.

i2Cum am ajuns la acest produs? Într-o zi, am primit pe email o ofertă în care se prezenta produsul. Eu am un ten cu probleme (gras, acnee, semne, roșeață) așa că am decis să îmi comand o cutie de Skin Detox, mai ales că prețul era destul de convenabil (am plătit 49 de lei cu tot cu transport, care a fost 20 de lei). Recunosc că nu am avut mari speranțe la început; eram sigură că sunt niște pastile care promit multe și nu rezolvă aproape nimic. Dar nu a fost așa, ci din contră.

Pastilele conțin o serie de ingrediente active ce îmbunătățesc vizibil aspectul tenului:

  1. Coada-calului

Este o plantă medicinală ce conține siliciu – element esențial pentru organism, o componentă importantă a colagenului și a elastinei, ce asigură elasticitatea pielii. Ameliorează simptomele unor boli inflamatorii precum: psoriazis, dermatite, iritații ale pielii.

  1. Complex de proteine naturale cu lactoferină

Are rol antibacterian – reduce creșterea și reproducerea bacteriilor care cauzează acnee și coșuri, antiinflamator – reduce și calmează roșeața provocată de acnee și coșuri și antioxidant – ajută la regenerarea pielii cu aspect deteriorat.

  1. Scoarță de pin

Este bogată în antioxidanți, îmbunătățește elasticitatea pielii, o regenerează și detoxifică.

  1. Colagen

Odată cu înaintarea în vârstă, nivelul de colagen din piele se reduce drastic, iar pielea își pierde din elasticitate și apar ridurile. Colagenul din Skin Detox este o sursă alternativă de colagen necesar pielii care stimulează formarea sa naturală, pentru a opri efectul de îmbătrânire a pielii.

i1Mi-a plăcut foarte mult produsul deoarece se bazează pe ingrediente naturale. În trecut, am plătit sume destul de mari pentru produse din farmacii, care nu m-au ajutat deloc. Efectele Skin Detox s-au văzut încă din prima săptămână. Nu știam dacă datorită pastilelor sau faptului că schimbasem tonicul revitalizant. Am decis să nu mai folosesc noul tonic pentru a observa efectele pastilelor. Încă din primele zile mi-am simțit tenul mai catifelat. După două săptămâni au început să îmi dispară semnele cauzate cu luni în urmă de acnee, iar petele roșii s-au diminuat semnificativ. Nu am mai avut probleme cu acneea de când am luat pastilele. Mă bucur nespus, mai ales că odată cu venirea căldurii, mereu aveam probleme. Pielea este mult mai elastică și mai catifelată. Ba chiar mi-au dispărut și unele riduri fine din jurul ochilor. Roșeața nu a dispărut în totalitate, dar s-a diminuat considerabil. Sunt sigură că dacă voi continua tratamentul se va rezolva și problema aceasta. Cel puțin o pot ține sub control. Pielea are un aspect mai uniform și vizibil mai sănătos.

Produsul este recomandat atât femeilor cât și bărbaților care:

  • Suferă de acnee
  • Doresc să-și păstreze aspectul tineresc al tenului
  • Doresc să-și curețe pielea de toxine și impurități
  • Doresc o piele proaspătă și odihnită
  • Își expun pielea constant factorilor negativi (alimentație proastă, stres, consum de nicotină, alcool ș.a.)

Atenție!

NU conține gluten, dar conține LACTOZĂ.

Eu sunt foarte convinsă de Skin Detox. Tocmai mi-am comandat alte 3 cutii pentru a-mi ajunge pe timpul verii. În fiecare cutie se află 30 de pastile, care se pot consuma o dată sau de două ori pe zi, în funcție de problemele pe care le ai. Pastilele trebuie luate cu 200 ml de apă, de preferat în timpul mesei. Le poți comanda de aici.

Skin Detox este un supliment alimentar. Chiar dacă îl consumi, încearcă să mănânci cât mai sănătos, să îți iei pe cât posibil toți nutrienții din mâncare și să bei suficientă apă pe zi!

6 gânduri despre „Detoxifierea pielii cu Skin Detox de la Sensilab

    1. Pe site-ul sensilab.ro nu se mai gaseste produsul. Il puteti gasi aici.

      De asemenea, o alta varianta Skin Detox o puteti gasi aici.

      Pe site-ul celor de la Sensilab a aparut un alt produs impotriva acneei, Cerin.

      Ramane la latitudinea dumneavoastra ce produs veti achizitiona. Sper sa va foloseasca, indiferent ce alegeti. O zi frumoasa!

  1. Și câte luni trebuie sa o folosesc după ce termin cele 30 de pastile ??trebuie sa mai iau??și nu îngrașă? ?mulțumesc am probleme cu acneea gen roșeață e recomandat sa își 2 pe zi??

    1. Gasiti mai multe informatii pe prospect. Eu am luat 3 luni fara oprire, apoi am facut pauza o luna si tot asa. Pastilele nu ingrasa deloc, eu nu am avut aceasta problema. Din contra, au efecte pozitive pentru ca detoxifica. Desigur, se pot lua si 2 pastile pe zi, in functie de problemele pe care le aveti. Eu va raspund din experienta mea. Nu stiu ce va functiona la dvs. deoarece fiecare organism este diferit. Nu garantez nimic recomandand aceste pastile. Spun doar ca pe mine m-au ajutat. Sper sa fie la fel si in cazul dumneavoastra.

Lasă un răspuns

