Cat costume

Tu în ce te costumezi de Halloween? Eu m-am decis asupra unei costumații de pisică. Dacă încă nu ai nici o idee sau timp, poți improviza și tu un astfel de costum. Ai nevoie de o pereche de pantaloni din latex, un top negru, botine sau pantofi cu toc, accesorii negre și neapărat – urechiușe.
P.S. Eu mi-am cumpărat urechiușele de la H&M cu numai 16.90 lei.

Halloween



Posh Girl crop top
355 RON – poshgirl.us

Wallis petite pants
170 RON – wallisfashion.com

Black boots
360 RON – nastygal.com

Oasis drop earrings
35 RON – oasis-stores.com

Collar necklace
48 RON – janestone.com

Lasă un răspuns

