Cercei H&M

Zilele acestea am decis să îmi „reîmprospătez” colecția de accesorii. Și m-am gândit să încep cu cerceii. Majoritatea accesoriilor mi le achiziționez de la H&M, iar din lipsă de timp am zis să comand online de pe site-ul oficial.

Preferații mei sunt:

Cercei, 29,90 lei

Cercei din lemn și metal, 39,90 lei
Cercei din metal, 9 perechi, 19,90 lei
Cercei metal și plastic, 29,90 lei
Cercei, 24,90 lei

Alege ce îți place și comandă de aici. Produsele ajung la tine în 2-4 zile lucrătoare.

Lasă un răspuns

