Preferatele lunii pe hm.com

Recunosc că sunt dependentă de cumpărăturile online. Atunci când prețurile sunt accesibile, iar produsele pe care le văd online nu le găsesc în magazine,  e ocazia perfectă pentru o nouă  comandă la hăinuțe sau pantofi.

Am comandat recent din magazinul online H&M. Comanda a fost livrată în 2 zile și – contra așteptărilor mele – toate hainele mi s-au potrivit. Așa că nu am ezitat să fac o noua vizită în magazinul online.

Iată ce produse mi-au atras atenția:

  1. Fustă scurtă din jerseu, 59,90 lei. O poți comanda de aici.

iio

2. Pulover gros cu guler, 159 lei. Se găsește în două culori – bej deschis și negru. Îl poți comanda aici.

jjjj

3. Pulover cu paiete, 89,90 lei. Îl poți comanda de aici.

 

kk

4. Vestă căptușită din blană artificială, 199 lei. O poți comanda de aici.

hmprod

5. Sandale din imitație de piele întoarsă, înălțimea tocului 12 cm, preț 159,00 lei. Le poți comanda de aici.

kkk

6. Pantofi cu vârful ascuțit, înălțimea tocului de 10 cm, preț 159,00 lei. Îi poți comanda de aici.

ttt

Happy shopping!

Lasă un răspuns

