Review: Gel pentru sprâncene de la Nyx, nuanța Espresso

Am așteptat câteva luni până să revină în stoc nuanța Nyx Eyebrow Gel potrivită pentru mine. Într-un final, am reușit să o comand și acum să pot împărtăși cu voi părerea mea despre acest produs.

nyx

În primul rând, gelul vine într-un tub de 10 ml, ceea ce este o cantitate considerabilă. Cred că un tub îmi va ajunge cel puțin 5 luni, mai ales că ai nevoie de o cantitate foarte mică pentru a-ți contura ambele sprâncene.

Gelul are o consistență cremoasă. Nu se usucă foarte rapid, dar este indicat să îl aplici cât de repede poți pentru a evita eventualele greșeli de make-up.

Prețul este foarte accesibil. Aici îl poți găsi la prețul de 42 de lei. Este disponibil în 5 nuanțe pe Makeup Shop: Blonde, Brunette, Chocolate, Espresso și Black.

61ipdLmBMXL._SL1000_Sursa imaginii: http://www.amazon.com/NYX-EBG05-Eyebrow-Gel-Black/dp/B00M137QB0

Îmi place foarte mult pentru că este waterproof și rezistă toată ziua. Înainte să descopăr acest gel, aveam întotdeuna probleme cu sprâncenele, deoarece după câteva ore de la aplicarea creionului sau a fardului de sprâncene, efectul de conturare se estompa. Dar, cu Nyx Eyebrow Gel, sprâncenele mele sunt conturate de dimineața până seara.

Eu îl aplic cu o pensulă unghiulară, pentru că am multe goluri ce trebuie acoperite. Însă, se poate aplica și cu o pensulă de eyeliner dacă sprâncenele tale sunt dese și nu ai nevoie decât de un strop de culoare.

Ai încercat Nyx Eyebrow Gel? Dacă nu, ce produse pentru conturarea sprâncenelor folosești?

Lasă un răspuns

