De ce e bine să mănânci avocado în fiecare zi

4865723399_0c543512af_o

Cu toții am auzit de avocado – unii îi contestă beneficiile, alții îl laudă și îl consideră un superaliment. Eu fac parte din a doua categorie. Deși m-am obișnuit puțin mai greu cu gustul, după ce am învățat cum să îl prepar, avocado a devenit un „obișnuit” al bucătăriei mele. Află și tu motivele pentru care avocado este atât de bun pentru sănătatea noastră. 1. Avocado nu îngrașă

Chiar dacă avocado conține grăsimi, nu îngrașă. Grăsimile monosaturate – cele bune, care se găsesc și în uleiul de măsline – sunt benefice pentru organism și ajută la menținerea sănătății inimii. Mai mult, grăsimile bune și cantitatea mare de fibre din avocado îți dau senzația de sațietate pe termen lung, ceea ce te scapă de nevoia de a mânca între mese.

2. Avocado este o „bombă” nutritivă

Avocado este un superaliment ce conține, pe lângă grăsimile monosaturate, o serie de nutrienți benefici pentru sănătate. Conține peste 14 minerale, proteine, toți cei 18 aminoacizi esențiali, fibre solubile – ce scad nivelul de colesterol „rău”, polifenoli, carotenoizi, Omega-3, vitamine – B, C, E, K ș.a.

1007092449_eaa80d8128_o

3. Este extraordinar pentru sănătatea pe termen lung

Avocado conține mulți nutrienți și este foarte bun pentru sănătate, dar ce înseamnă asta mai exact? Pe scurt, înseamnă că te vei simți sătulă pentru mai mult timp, creierul îți este „hrănit” cu toți nutrienții necesari și poate funcționa la capacitate optimă, iar organismul primește toate substanțele de care are nevoie pentru a preveni bolile de inimă, diabetul, cancerul, bolile degenerative ș.a.

Mai mult, toți nutrienții, grăsimile bune și fibrele din avocado pot ajuta în scăderea naturală a LDL – colesterolul „rău”, ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge și au rol antiinflamator.

4. Îl poți consuma în multe feluri

14885707333_20f4d24d15_k

Avocado are o textură cremoasă și un gust proaspăt, de aceea poate fi folosit în multe combinații culinare. Poți adăuga avocado în shake-uri sau smoothie-uri. La micul dejun, poți mânca avocado pe post de garnitură, lângă un ou. Consumă avocado pe pâine prăjită înainte de antrenamentul la sală sau ca gustare în timpul zilei. Poți folosi avocado în salate, în mâncărurile cu quinoa, supe, peste burgerii vegetali, mâncărurile cu ouă sau în guacamole. Poți face un dressing pentru salate dintr-un avocado, zeama de la o lămâie, apă, oțet și condimente.

Pentru mai multe informații despre avocado, vizitează AvocadoCentral.com.


Sursa articolului: http://www.mindbodygreen.com/0-18602/why-you-should-eat-avocados-every-day-if-you-arent-already.html

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s